I Cuaders di in prin a deventaran une riviste on-line, che e publicarą contribūts sientifics e ricercjis su lis tematichis e i problemis relatīfs a la bancje dāts “Friuli in prin”. I articui, in formāt PDF, a podaran jessi stampāts e completāts di une cuviertine cu la indicazion de anade e dal numar progressīf dal cuader. La riviste, pal moment, no varą une cadence periodiche.

"E je improibide la riproduzion dal test e des imagjinis o il lōr ūs par cualsisedi finalitāt. Ducj i dirits a son risiervāts al Archivi di Stāt di Udin e al autōr." "

I Quaderni di FRIULI in prin - Quaderno 01 - anno 2008

Quaderno 01_2008:
"Ta lis olmis dai antenāts"

Quaderni di FRIULI in prin - link al Quaderno 02 - anno 2009

Presentazione
Il prin numar dai "Cuaders" al č dedicāt a lis fonts anagrafichis e di stāt civīl, ai albums di fotografiis, ai arbui gjenealogjics e in gjenerāl al ūs di archivis e bancje dāts publics e privāts pe storie des fameis e des personis. Friuli in prin al č rivāt su internet cuant che i argoments de identitāt di grups sociāi e la memorie personāl a cirin un pont di contat te tradizion archivistiche, tai siei struments in stāt di bati la lungje strade dal timp par cjatā fūr lis gjenerazions che a ąn puartāt, par continuitāt o roture, al nestri presint.